Дарителската инициатива „Топъл обяд“ продължава до средата на ноември в магазините на Kaufland България

Вече 16 години веригата подкрепя програмата за осигуряване на топла храна в училище

https://www.a-specto.bg/liubopitno/daritelskata-iniciativa-topal-obyad-prodalzhava-do-sredata-na-noemvri-v-magazinite-na-kaufland-balgariya A-specto.bg

 

До средата на ноември клиентите на Kaufland България могат да подкрепят дете в нужда чрез поставените дарителски кутии в хипермаркетите на веригата. Тазгодишната кампания, която стартира през септември, е част от утвърдената инициатива „Топъл обяд“ на Българския червен кръст (БЧК), в която Kaufland участва вече 16 години. Събраните средства ще осигурят топла храна на ученици в неравностойно положение.

Традиционната съвместна инициатива с БЧК в полза на Програма „Топъл обяд“ всяка година стартира в Kaufland в навечерието на предстоящата учебна година. Със събраните средства хуманитарната организация дарява безплатна топла храна в училище за деца в неравностойно положение – сираци, полусираци, от многодетни семейства или с трайно безработни родители. Според данни на БЧК, осигурената подкрепа за децата от уязвимите групи е ключова мярка срещу отпадането им от училище.

Kaufland България е сред дългогодишните партньори на БЧК, а „Топъл обяд“ е една от най-устойчивите програми на хуманитарната организация. За целия период на партньорството с БЧК дарените средства от клиенти на Kaufland България се равняват на над половин милион лева.

През изминалата учебна година чрез кампанията и събраните средства са подкрепени близо две хиляди деца в неравностойно положение. От началото на инициативата „Топъл обяд“ до момента са предоставени над 2 млн. безплатни топли обяда на ученици в нужда. Подпомогнатите деца за целият период на програмата са близо 24 000.

За Kaufland България:

Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки.  Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от близо 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 69 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Сподели

1 Коментара
Davidgrops
преди 4 часа

electronic wallets are issued practically instantaneously, while traditional bank transfers can take many working days. <a href=http://www.fashionmoon.com/jump/aHR0cHM6Ly9jcm93bmdyZWVuLmdhbWVzLw>http://www.fashionmoon.com/jump/aHR0cHM6Ly9jcm93bmdyZWVuLmdhbWVzLw</a> allows you to participate in most games, both in demo version, and for real money.

Откажи